پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
24402
-
الف
+

اتمام پخش دو سریال از آی‌فیلم

امروز دو سریال‌ از آی‌فیلم فارسی پایان می‌ یابد.

امروز دو سریال‌ از آی‌فیلم فارسی پایان می‌ یابد.

به گزارش‌آی‌فیلم، امروز آخرین قسمت سریال‌های "خاله خانم" و «گیل‌دخت» پخش خواهد شد.

 آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی "خاله خانم" امروز، شنبه 29 اردیبهشت ساعت 16:00 به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می رود و فردا در ساعت‌های 00:00 و 08:00 بازپخش خواهد شد.

گفتنی است از فردا سریال "روزهای بهتر" اپیزود «بیم و امید» جایگزین این سریال خواهد شد.

در خلاصه داستان این اپیزود به قلم علی حدادی آمده است: امین و سارا دو دانشجوی جوان که دل در گرو هم دارند، آماده اند تا زندگی ساده و شیرینی را در کشاکش سختی ها و تلخی ها آغاز کنند اما این راه چندان هم هموار نیست...

بازیگران این اپیزود عبارتند از: فخرالدین صدیق شریف، صدرالدین شجره، مهران رجبی، مهری آل اقا، مهروز ناصر شریف، نیما راد، فریبا طالبی با معرفی ریحانه رضی.

 آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی "گیل‌دخت" امشب، شنبه 29 اردیبهشت ساعت 22:00 به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می رود و فردا در ساعت‌های 06:00 و 14:00 بازپخش خواهد شد.

گفتنی است از فردا سریال "وضعیت سفید" جایگزین این سریال خواهد شد.

در خلاصه این مجموعه آمده است : به هنگام شروع موشک باران تهران در جریان جنگ تحمیلی، اعضای خانواده‌ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می‌شوند؛ روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده‌است. استقرار این خانواده در باغ و هم‌جواری آنها با مردم روستا که در اوج همدلی بسر می‌برند، باعث می‌شود اختلاف‌های اعضای خانواده حل شود و ... .

در این سریال بازیگران همچون شهین تسلیمی ، افسانه چهره آزاد ، یونس و عباس غزالی، لیندا کیانی و .... ایفاس نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ه ص

نظر شما
ارسال نظر